Wat als je niet alleen klanten of collega’s hebt, maar een echte community? In deze energieke en inspirerende keynote neemt Tim Thijs je mee in hoe hij in vijf jaar tijd een online beweging opbouwde met meer dan 70.000 volgers en hoe jouw organisatie dat ook kan. Je leert het verschil tussen een netwerk en een community, ontdekt hoe je intern een cultuur van verbondenheid en innovatie bouwt en hoe je externe fans verandert in ambassadeurs. Praktisch, persoonlijk en vol bewezen strategieën met één doel: een gemeenschap creëren die méér oplevert dan cijfers alleen.
Hoe Instagram, TikTok en YouTube kunnen bijdragen aan jouw bedrijfsprofiel.
Tim Thijs is een enthousiaste presentator en dagvoorzitter met een scherp gevoel voor humor en een enorme dosis energie. Zijn ervaring varieert van grootschalige festivalpodia met meer dan 8000 bezoekers tot intieme bedrijfsfeesten voor zo’n 100 man, waardoor hij in staat is om zich moeiteloos aan te passen aan elke setting. Op beeld presenteerde hij voor bedrijven als Bol.com, Jan Pannenkoeken, Rijkswaterstaat, Transavia, Happy Italy en Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
Door zijn journalistieke achtergrond weet Tim Thijs de juiste vragen te stellen om echt tot de kern van het verhaal te komen. Hij is gevat, altijd goed voorbereid en blinkt uit in schakelen en improviseren. Of hij nu optreedt voor een live publiek in een zaal of voor kijkers thuis achter een scherm, Tim Thijs creëert altijd een fijne, betrokken sfeer en tovert gegarandeerd een lach op het gezicht van zijn publiek.
Tim Thijs heeft een expertise in social media, (online) communities en ontwikkelingswerk. Daarnaast werkte hij ook in de sportjournalistiek, waardoor hij ook heel goed in te zetten is als presentator op sportevents.