Je creatieve brein laten losgaan? Vanuit de meest gekke ideeën tot geniale plannen komen? Alles leren over bijvoorbeeld verschillende brainstormtechnieken, design thinking of storytelling? Verlaat de zaal vol creativiteit en inspiratie en kijk vanaf dat moment anders naar de wereld. Heb je advies nodig over het inhuren van een inspirerende spreker binnen het thema creativiteit en inspiratie? Laat het ons weten, wij denken graag met je mee!
De wereld draait op creativiteit. Op mensen die anders naar de wereld kijken en nieuwe oplossingen bedenken voor problemen of de wereld gewoon een beetje mooier maken met hun visie. Wanneer voelde jij je voor het laatst geïnspireerd? Of voelde je je creativiteit stromen? Gelukkig is creativiteit een vaardigheid die getraind kan worden!
Wij helpen je graag om die ene spreker te vinden die jouw creativiteit en dat van je team aanwakkert met humoristische voorbeelden, herkenbare anekdotes en concrete tools. Door innovatie en creativiteit aan te moedigen, creëer je teams die beter samenwerken en stimuleer je innoverend denkvermogen. Geef je team dus de ruimte om buiten de gebaande paden te gaan, te leren experimenteren en tot creatieve oplossingen te komen. Een creatieve spreker kan je hierbij helpen.
Specialisatie:
Straatkunst, creativiteit, ondernemerschap.
Focus:
Frank richt zich op het creëren van kunst die het straatbeeld positief beïnvloedt en die tegelijkertijd als krachtige communicatie-tool fungeert. Hij deelt zijn inzichten over hoe kunst kan bijdragen aan merkbeleving en maatschappelijke verandering.
Doelgroep:
Ondernemers, creatieven, kunst- en cultuurliefhebbers.
Thema’s:
Straatkunst, creatief ondernemerschap, kunst en maatschappelijke impact.
Specialisatie:
Marketing, creativiteit, (maatschappelijke) innovatie, en social design.
Focus:
Irene richt zich op het stimuleren van creativiteit en innovatie binnen bedrijven en organisaties, met een focus op duurzame groei en maatschappelijke impact. Ze deelt haar ervaringen als marketeer, ondernemer en docent om bedrijven te inspireren tot vernieuwing, zelfreflectie en transformatie.
Doelgroep:
Ondernemers, MKB-bedrijven, bedrijven in transitie, organisaties die meer willen doen met creativiteit en innovatie en iedereen die geïnteresseerd is in de toekomst van werk en maatschappelijk ondernemen.
Thema’s:
Creativiteit in marketing en ondernemerschap, sociale innovatie, leiderschap, maatschappelijke verandering, duurzame groei en transitie in organisaties.
Specialisatie:
Compositie, muziek, kunst & cultuur, creativiteit, verandermanagement.
Focus:
Camiel richt zich op de kracht van muziek als middel voor maatschappelijke verandering en creatief denken. Hij gebruikt muziek om belangrijke thema’s te vertalen en biedt inzichten in hoe creativiteit en vernieuwend denken kunnen bijdragen aan persoonlijke en organisatorische ontwikkeling.
Doelgroep:
Organisaties, kunstenaars, ondernemers, culturele instellingen en iedereen die geïnteresseerd is in de rol van muziek en creativiteit in verandering en innovatie.
Thema’s:
Kunst en cultuur, creativiteit, verandermanagement, maatschappelijke verandering en de kracht van muziek in het creëren van impact.
Specialisatie:
Ondernemerschap, innovatie en persoonlijke ontwikkeling.
Focus:
Dorit helpt ondernemers en bedrijven met strategisch denken, innovatie en de startup mindset. Ze inspireert om nieuwe manieren van denken toe te passen, zoals die in Silicon Valley.
Doelgroep:
Ondernemers, zzp'ers, professionals en bedrijven die willen groeien, innoveren en hun strategieën willen verbeteren.
Thema’s:
Startup mindset, innovatie, vrouwelijk ondernemerschap, strategie, timemanagement en persoonlijke ontwikkeling.
Specialisatie:
Duurzaam ondernemen, merkbeleving, betekenisvolle marketing en organisatieculturen.
Focus:
Ynzo inspireert organisaties om een sterke ‘purpose’ te creëren en betekenisvolle veranderingen te maken in hun bedrijfsvoering en cultuur.
Doelgroep:
Ondernemers, bedrijven, HR-professionals en organisaties die willen groeien door duurzaamheid, positieve cultuur en betekenisvolle marketing.
Thema’s:
Duurzaam ondernemen, betekenisvolle marketing, organisatiecultuur, purpose, verandering, motivatie en HR-innovaties.
Specialisatie:
Persoonlijke ontwikkeling, mentale gezondheid, succesvolle bedrijfsculturen, diversiteit en inclusie.
Focus:
Danielle richt zich op het creëren van inclusieve en authentieke bedrijfsculturen die ruimte bieden voor mentale veerkracht, teamdynamiek en werkgeluk. Ze deelt praktische inzichten over leiderschap en hoe organisaties zich kunnen aanpassen aan de werkvloer van de toekomst.
Doelgroep:
Leiders, HR-professionals, organisaties en bedrijven die hun teamdynamiek willen verbeteren, inclusief bedrijven die focus leggen op diversiteit en inclusie.
Thema’s:
Leiderschap, diversiteit en inclusie, mentale gezondheid op de werkvloer, werkgeluk, teambuilding, veerkracht en het creëren van succesvolle bedrijfsculturen.