Spreker & dagvoorzitter
Nancy Rademaker is keynote spreker over de impact van digitalisering op consumentengedrag. Ze deelt graag haar passie voor technologie en combineert waardevolle ‘inside’ informatie met haar ervaring in training en onderwijs. Haar enthousiasme voor ‘customer-centric’ strategieën is groot en ze houdt ervan om de nadruk te leggen op hoe technologie menselijk gedrag beïnvloedt en hoe het hen helpt om kennis te delen, creatief te zijn en te willen innoveren. Nancy Rademaker is te boeken als spreker en dagvoorzitter bij het Sprekershuys.
Nancy is een vooraanstaande internationale spreker op het gebied van digitalisering en de impact ervan op klant- en medewerkersgedrag. Als een van de weinige vrouwelijke keynote speakers in dit vakgebied brengt zij een uniek perspectief met zich mee. Met meer dan 20 jaar ervaring in IT en als medeoprichter van twee start-ups, combineert zij haar passie voor technologie met uitgebreide kennis op het gebied van training, onderwijs en ondernemerschap.
Met haar diepgewortelde enthousiasme voor mensen en klantgerichte strategieën onderzoekt Nancy hoe technologie menselijk gedrag beïnvloedt en hoe het hen helpt om kennis te delen, creatief te zijn en te willen innoveren. Haar uitzonderlijke repertoire als spreker omvat een breed scala aan onderwerpen en haar presentaties over digitale transformatie, extreme klantgerichtheid, medewerkerservaring en cultuur, leiderschap en kunstmatige intelligentie, inclusief Generative AI en ChatGPT, stellen bedrijven in staat innovatie te omarmen en voorop te blijven lopen.
Nancy’s expertise gaat verder dan theoretische discussies. Ze vertaalt complexe concepten moeiteloos naar concrete strategieën, waardoor organisaties tastbare
handvatten krijgen om technologie effectief in te zetten.
Het publiek heeft Nancy al veelvuldig geprezen voor de manier waarop zij content op een boeiende en informatieve manier overbrengt. Haar dynamische, visueel aantrekkelijke en humoristische presentaties nemen het publiek mee op een onvergetelijke reis, waarbij ze worden aangemoedigd hun strategieën te vernieuwen om te gedijen in een nieuw digitale tijdperk.
Nancy Rademaker is te boeken als spreker, dagvoorzitter en gespreksleider en is expert op het gebied van digitale transformatie, extreme customer centricity, disruptie, AI, nieuwe businessmodellen en leiderschap. Op deze pagina vind je onder de kop ‘Sessies’ meer informatie over de verschillende mogelijkheden.
Spreker en dagvoorzitter Nancy Rademaker inhuren voor jouw evenement? Neem contact met ons op!
Organisatiecultuur, Healthcare, Kunstmatige Intelligentie, Digitale transformatie, ChatGPT, Nieuwe businessmodellen, Strategie, Retail, Customer service, Customer Centricity
€5500
Niets is belangrijker voor ons dan onze gezondheid en het is juist de gezondheidszorg die volledig geherdefinieerd door technologie. In het Nieuwe Normaal is ons gedrag als mens, mede door de komst van het digitale, enorm veranderd. Wij hebben als het ware nieuwe karaktereigenschappen ontwikkeld die andere eisen stellen aan bedrijven in het algemeen, en de gezondheidszorg in het bijzonder. De drijvende kracht achter de veranderingen in deze sector is niet langer de arts, maar de patiënt. De patiënt die zijn eigen gezondheid en behandeling steeds meer in eigen hand neemt, daarbij geholpen door de beschikbare technologie. Platformen, wearables, Big Data en Artificiële Intelligentie zorgen daarnaast ook voor betere diagnose, medicatie en monitoring. In onze huidige, hyper-verbonden wereld, is een nieuwe mindset binnen gezondheidsorganisaties essentieel. Een waarbij de patiënt centraal wordt gesteld en de strategie opnieuw wordt bepaald, met een grote wendbaarheid als eerste prioriteit. Een drastische cultuurverandering is onvermijdelijk. In deze keynote passeren actuele technologische ontwikkelingen de revue en wordt naast de noodzaak tot een strategische koerswijziging ook ruimschoots ingegaan op allerlei praktische dingen die morgen al kunnen worden aangepakt. Met uitdagende beelden, korte video’s en veel humor zal deze wervelende speech iedereen aanspreken die op enigerlei wijze betrokken is bij de gezondheidszorg!
Surfend op de golf van technologische vooruitgang, komt Artificial Intelligence naar voren als de volgende transformerende kracht in onze samenleving. In de keynote The Power of AI deelt Nancy haar kijk op de toekomst aan de hand van technologische ontwikkelingen en schetst een beeld van hoe AI, met daarbij de revolutionaire gebieden van Generative AI en ChatGPT, ons leven beïnvloedt.
Is Artificial Intelligence te gecompliceerd, technisch of saai? ‘The Power of AI’ bewijst het tegendeel. Het biedt een eenvoudig te begrijpen overzicht van wat AI is en hoe het werkt, gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en geïllustreerd met levendige - en vaak indrukwekkende - voorbeelden. Voorbeelden die het publiek op vermakelijke wijze aan de hand nemen bij het laden van begrippen als ‘algoritmen, machine learning, deep learning, neurale netwerken en autonome AI’; - om er maar een paar te noemen – en die een boeiende blik werpen op het totale vakgebied.
Maar nog belangrijker, terwijl deze begrippen op begrijpelijke wijze landen, vindt de vertaling plaats naar wat AI in het algemeen - en Generative AI en toepassingen als ChatGPT in het bijzonder - voor organisaties kan doen. Daarbij ligt de focus op het exponentieel verbeteren van customer knowledge, het verhogen van efficiency en het bieden van een meer proactieve, gepersonaliseerde klantbeleving.
The Power of Artificial Intelligence is een keynote voor iedereen die interesse heeft in nieuwe ontwikkelingen, en meer wil weten over AI en hoe het bedrijven succesvoller kan maken. De keynote voorziet in basiskennis, inspireert met levendige voorbeelden en verrijkt met inzichten in hoe zelf met AI en ChatGPT aan de slag te gaan.
De afgelopen decennia is de aandacht voor beleving gegroeid. We willen beleven en ervaren. Bij het aanschaffen van een product of dienst gaat het in toenemende mate om de emotionele lading. De aandacht van organisatie voor customer experience sluit hierbij aan. Organisaties zijn zich bewust dat in een tijd waarin in principe alles voor iedereen bereikbaar is, beleving het verschil maakt. In mijn meest recente keynote staat de X van experience centraal. In The X Factor neemt Nancy het publiek mee bij de veranderingen die we als mens doormaken, de weerslag die dit op organisaties heeft en hoe Customer Experience (CX) bijdraagt aan het verleiden en vasthouden van klanten. Technologie vervult hierbij een cruciale rol, met nieuwe algoritmen en interfaces die de behoeften van de veeleisende nieuwe klant moeten vervullen. Maar The X Factor gaat niet alleen over de klant. Zijn gewenste beleving begint immers altijd bij de medewerker. Employee Experience ligt aan de basis ligt van dat wat de klant raakt. Het vertaalt zich in betrokkenheid, wat op zijn beurt bijdraagt aan de klantbeleving en loyaliteit. Succesvolle bedrijven onderscheiden zich juist door een even grote nadruk te leggen op deze Employee Experience (EX). Het hand in hand laten gaan van CX en EX vraagt om een drastische cultuurverandering. Een waarbij processen en procedures vanaf de basis moeten worden herdacht en waar leiderschap en organisatiestructuur een grondige make-over krijgen. Naast de strijd om de klant is ook de strijd om de medewerker volop begonnen. Elke klantgerichte organisatie zal de reis moeten maken ‘from CX to EX and back’.
Exponentieel evoluerende technologie transformeert de buitenwereld als nooit tevoren. De bedrijfswereld verandert ook met eenzelfde lichtsnelheid en leiders hebben het zwaar om bij te blijven en vooruit te blijven gaan om ook in The Beyond te kunnen blijven bestaan.
Maar waar moeten ze beginnen? Hoe kunnen ze 30 jaar vooruit kijken in een steeds complexere en onzekere toekomst en dit vooruitzicht vertalen naar een werkbaar plan voor de komende 3 maanden? Hoe kunnen ze een nieuw denkpatroon ontwikkelen? Draait het echt volledig om technologie? Gaat het niet veel meer nieuw menselijk gedrag?
Veel bedrijven hebben het moeilijk omdat de betrokkenheid van medewerkers historisch laag is. Talent aantrekken én behouden is één van de grootste uitdagingen binnen elke organisatie. Hoe deze ‘Battle for the Employee’ te overleven?
Het antwoord is helder. Om te blijven ontwikkelen, dien je niet enkel traditionele lineaire denkwijzen loslaten. Je moet jezelf door de wereld laten inspireren. Je moet ook verderkijken dan ‘enkel’ technologie en een focus op het menselijke aspect omarmen.
In dit huidige tijdperk van ‘wellbeing’ is het voor elke leider een uitdaging om een organisatie te creëren die net zo inspirerend en vindingrijk is als de mensen die er deel van uitmaken. Een nieuw type cultuur is daarbij doorslaggevend; empatisch en dienend leiderschap zullen de sleutel zijn om te kunnen overleven.
Neem vrijblijvend contact op met een van onze verbinders.