Spreker & presentator
Sydney Brouwer is specialist en onderzoeker op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. Tijdens zijn lezingen laat hij je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management. Naast zijn werk als spreker is hij host van de ‘Over Klanten Gesproken’ podcast en auteur van het boek ‘Klantgericht Leiderschap.’ Sydney is te boeken als spreker, presentator en panellid bij het Sprekershuys.
Sydney is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving. Hij onderzoekt organisaties waar het gaaf is om bij te werken en leuk is om van te kopen. Wat doen deze organisaties anders dan hun concurrenten waardoor ze keer op keer fans maken van klanten en medewerkers? Die vraag staat centraal in zijn onderzoek. Die kennis deelt hij met met anderen door middel van zijn podcast, zijn boeken Klantgericht Leiderschap en Six Star Service en zijn inspiratiesessies.
Sydney's inspiratiesessies worden gekenmerkt door hoge energie, interactie en humor. Sydney gebruikt altijd veel verhalen uit de praktijk die je aan het lachen maken én aan het denken zetten. Ook zorgt hij ervoor dat klantgerichtheid super concreet wordt, zodat iedereen er direct mee aan de slag kan.
Sydney Brouwer is te boeken als spreker, presentator en panellid en is expert op het gebied van klantbeleving, klantgerichtheid en klantgericht leiderschap. Op deze pagina vind je onder de kop ‘Sessies’ meer informatie over de verschillende mogelijkheden.
Spreker Sydney Brouwer boeken voor jouw evenement? Neem hier contact met ons op!
Patiëntgerichtheid, Klantbeleving, Customer experience, Klantgerichtheid
De transformatie naar een klantgerichte organisatie. Dit is een seminar van c.a. 2-2,5 uur. Sydney gaat hierbij dieper in op de 6 bouwstenen van een klantgerichte cultuur en hoe je de transformatie in de praktijk inzet.
Tijdens deze lezing neemt Sydney zijn publiek mee langs de 8 principes van klantgericht leiderschap die hen gaan helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur in het bedrijf.
Er zijn veel sprekers te vinden die je kunnen vertellen hoe een goede klantbeleving en hoge klantgerichtheid. Waar Sydney echter het meest voor gevraagd wordt, zijn sessies waarin hij echt uitlegt hoe je een een goede klantbeleving organiseert. Dit vraagt namelijk best wel wat van je organisatie, managers en medewerkers. Wat zijn de elementen van een klantgerichte cultuur? Hoe bouw je een klantgerichte organisatie? Hoe vind je mensen met het juiste DNA die jouw klanten enthousiast gaan maken? Hoe maak jij als manager het verschil voor jouw mensen, zodat zij het verschil kunnen maken voor de klant?
Het geheim van een legendarische klantbeleving. Of 'klantbeleving 101'. Het gaat over de basis van een goede klantbeleving. Hoe goed zijn we op dit moment als het gaat om klantgerichtheid? Hoe goed willen we zijn? Met welke 4 elementen maak je klanten altijd enthousiast? Deze sessie is geschikt voor iedereen in de organisatie en is erg interactief.
Deze lezing gaat over het belang van medewerkersbetrokkenheid op weg naar een goede klantbeleving. Hoe zorg je voor enthousiaste medewerkers? Managers en HR teams zijn een geschikt doelgroep voor deze lezing.
Tijdens deze lezing gaat Sydney dieper in op wat klantgerichtheid betekent voor managers.
Neem vrijblijvend contact op met een van onze verbinders.