Tijdens deze lezing gaat Sydney dieper in op wat klantgerichtheid betekent voor managers.
Het geheim van een legendarische klantbeleving. Of 'klantbeleving 101'. Het gaat over de basis van een goede klantbeleving. Hoe goed zijn we op dit moment als het gaat om klantgerichtheid? Hoe goed willen we zijn? Met welke 4 elementen maak je klanten altijd enthousiast? Deze sessie is geschikt voor iedereen in de organisatie en is erg interactief.
Er zijn veel sprekers te vinden die je kunnen vertellen hoe een goede klantbeleving en hoge klantgerichtheid. Waar Sydney echter het meest voor gevraagd wordt, zijn sessies waarin hij echt uitlegt hoe je een een goede klantbeleving organiseert. Dit vraagt namelijk best wel wat van je organisatie, managers en medewerkers. Wat zijn de elementen van een klantgerichte cultuur? Hoe bouw je een klantgerichte organisatie? Hoe vind je mensen met het juiste DNA die jouw klanten enthousiast gaan maken? Hoe maak jij als manager het verschil voor jouw mensen, zodat zij het verschil kunnen maken voor de klant?
Deze lezing gaat over het belang van medewerkersbetrokkenheid op weg naar een goede klantbeleving. Hoe zorg je voor enthousiaste medewerkers? Managers en HR teams zijn een geschikt doelgroep voor deze lezing.
De transformatie naar een klantgerichte organisatie. Dit is een seminar van c.a. 2-2,5 uur. Sydney gaat hierbij dieper in op de 6 bouwstenen van een klantgerichte cultuur en hoe je de transformatie in de praktijk inzet.
Tijdens deze lezing neemt Sydney zijn publiek mee langs de 8 principes van klantgericht leiderschap die hen gaan helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur in het bedrijf.