Spreker & creative director
Jordi van de Bovenkamp is een echte creatieveling. De creative director werkte jarenlang voor merken als Heineken en Albert Heijn en inspireert op het gebied van (social) content en het creëren ervan. Met zijn humor, snelheid en ongekende creativiteit bewijst verhalenverteller Jordi al jarenlang dat hij merken kan maken die mensen raken. Jordi is te boeken als spreker bij het Sprekershuys.
Jordi van de Bovenkamp (1983) is afgestudeerd als bouwkundig ingenieur en sinds 2011 actief in de wereld van de (online) reclame.
Hij was van 2011 tot 2019 partner en creative director bij Boomerang Agency, maakte voor drie jaar een uitstapje naar MediaMonks en keerde in 2022 terug naar Boomerang. Jordi werkte veel voor merken als Heineken en Albert Heijn.
Hij is soms op radio en TV te vinden en zeer actief op zijn social media via @JOR_ID.
Met zijn humor, snelheid en ongekende creativiteit bewijst verhalenverteller Jordi al jarenlang dat hij merken kan maken die mensen raken. In zijn lezingen duikt hij dan ook in de essentie van een goed verhaal. Hoe maak je content die echt blijft hangen bij je doelgroep? Hoe word je als merk menselijker en toegankelijk? Of je het nu reclame noemt, campaigning, influencer-marketing, branded content, social content of virals: in Jordi's optiek is humor het állerbelangrijkste ingrediënt om een ‘commercieel gerecht’ te maken wat behapbaar is.
Jordi van de Bovenkamp is te boeken als spreker en presentator en is gespecialiseerd in een breed aantal thema's zoals mens & maatschappij, ondernemerschap en business & management. Op deze pagina vind je onder de kop 'Sessies' meer informatie over de verschillende mogelijkheden.
Spreker Jordi van de Bovenkamp boeken voor jouw evenement? Neem hier contact met ons op!
Marketing, Humor, Social Media
€2500
We missen soms de essentie van 'verhalen' en het gemak waarmee verhalen gedeeld kunnen worden; humor/iets om te lachen vergroot deelbaarheid significant. Begrijp Jordi niet verkeerd; echt niet alles hoeft een dijenkletser te zijn; maar hij mist soms wel wat luchtigheid aan vormen van content. Dus of je het nu reclame noemt, campaigning, influencer-marketing, branded content, social content of virals: in Jordi's optiek is humor het állerbelangrijkste ingrediënt om een ‘commercieel gerecht’ te maken wat behapbaar is, deelbaar en na te maken is.
In zijn lezing laat Jordi met name veel nieuwe perspectieven zien van het gebruik van humor, hoopt hij de zaal een beetje te kunnen laten lachen en achter te laten met een gevoel van: “Dat ga ik op wat voor wijze dan ook implementeren in mijn organisatie, project of privé-leven.”
Neem vrijblijvend contact op met een van onze verbinders.