Spreker & dagvoorzitter
Carmen van de Beek is onderneemster, spreker en dagvoorzitter. Opgroeien in een ondernemersgezin in een Veluws dorp heeft geresulteerd in een hands-on mentaliteit en een nuchtere kijk op ondernemerschap. Ze heeft een natuurlijke drive om haar doelen te behalen en waar te maken wat ze belooft. Op het podium biedt ze een professioneel verhaal dat luchtig wordt gehouden met een vleugje humor. Tevens zorgt ze ervoor dat dit bij iedere doelgroep aansluit. Carmen van de Beek is te boeken als spreker, dagvoorzitter, presentator en panellid bij het Sprekershuys.
Carmen van de Beek is onderneemster, spreker en dagvoorzitter. Opgroeien in een ondernemersgezin in een Veluws dorp heeft geresulteerd in een hands-on mentaliteit en een nuchtere kijk op ondernemerschap. Ze heeft een natuurlijke drive om haar doelen te behalen en waar te maken wat ze belooft. In 2015 startte ze op zestienjarige leeftijd haar bedrijf, dat ondertussen is uitgegroeid tot een marketingbureau met acht man en groeiende. Carmen houdt zich dagelijks bezig met het managen van personeel, technische kansen en de ontwikkelingen bij nieuwe generaties.
Als (jong) ondernemer fungeert ze als koppelstuk tussen alle generaties. Begin 2019 vertelt ze openhartig over haar ondernemerslessen als millennial, tijdens haar TED-talk. De combinatie van een goed verhaal, interactie, kennis en humor zorgen ervoor dat Carmen’s verhalen herkenbaar en verhelderend zijn op het gebied van jongeren bereiken. Eerder nam Carmen deel als jongerenexpert in items van NPO 5 en FunX. Ook hielp ze grote organisaties als Bauhaus, Rabobank en Regio Twente - in samenwerking met jongerenpanels - met het bereiken van de nieuwe generaties.
Als dochter van een IT-ondernemer werd techniek er met de paplepel ingegoten. In 2018 ontwikkelt ze een applicatie voor het personeelstekort onder de jongere generatie, waarbij ze feilloos inspeelt op de behoefte van zowel jong talent als de vraag naar personeel bij organisaties. Daarnaast heeft ze verschillende functies gehad bij meerdere tech-startups waardoor ze haarfijn aanvoelt waar de behoefte ligt van de betrokken partijen.
Wanneer je mensen in hun kracht zet, is succes een automatisch gevolg. Mits je realistisch en nuchter naar de situatie blijft kijken. Leiderschap houdt in dat je mensen op de juiste plek zet, maar ook oog houdt voor (commerciële) doelen. Dit geldt voor het aansturen van personeel, het onderhouden van opdrachtgevers en het werven van klanten. Maar ook gevoel speelt een belangrijke rol, intuïtie. Dat is wat anders dan emotie – iets voor de korte termijn. De balans tussen deze zaken zorgt voor hedendaags leiderschap. Waarnaast keihard werken ook oog is voor werkplezier. Een échte work & play mentaliteit.
Carmen van de Beek is te boeken als spreker, dagvoorzitter, presentator en panellid en is expert op het gebied van ondernemerschap, generaties, technologie en leiderschap. Op deze pagina vind je onder de kop 'Sessies' meer informatie over de verschillende mogelijkheden.
Spreker en dagvoorzitter Carmen van de Beek boeken voor jouw evenement? Neem hier contact met ons op!
Leiderschap, Technologie, HRM, Ondernemen, Toekomst van werk
Techniek is onderdeel van ons leven geworden. Sterker nog, we kunnen niet meer zonder. Maar achter elk stukje techniek zit een mens. En ook hier geldt: wanneer je iemand in zijn kracht zet wordt succes een gevolg. Daarnaast is techniek niet altijd de oplossing, soms zelfs helemaal niet. Tijdens een lezing vertelt Carmen hier meer over.
‘Faka, waar is mijn doekoe?’ Organisaties zetten alles op alles om de jongere generatie aan te spreken. Maar oh, wat slaan ze de plank mis. Carmen geeft een interactieve lezing waarbij ze kenmerken van een bepaalde generatie onder de loep legt, en deze koppelt aan het vraagstuk van de opdrachtgever. Denk bijvoorbeeld aan de Millennials, generatie Z of de nieuwste generatie: Alpha.
Traditionele werkomstandigheden komen voort uit jarenlang resultaat. Dan zit er vast een kern van waarheid in. Dat betekent niet dat je niet met de tijd mee mag gaan. Carmen legt tijdens haar lezing de brug tussen het ‘oude’ en het ‘nieuwe’ werken waardoor je gemotiveerd personeel boeit, bindt en behoudt.
Sales is anti-sales. Opdringerig verkopen werkt niet meer. Het opbouwen van een band met je klant en een goed gevoel staan centraal als het gaat om sales en accountmanagement. Niet voor de korte termijn verkoop kiezen kan resulteren in een sterke relatie en meer rendement op de lange termijn.
Neem vrijblijvend contact op met een van onze verbinders.