Aldus huysgenoot Jordi van de Bovenkamp en zo gaat het ook in zijn presentatie. Jordi inspireert op het gebied van (social) content en met name het creëren daarvan. Een klein kijkje in het hoofd van een creatief directeur van één van de tofste bureaus in de wereld (zo bleek uit onderzoek onder eigen collega’s, ergens in 2015). In zo’n 140 slides vliegen we langs de mooiste en scherpste voorbeelden van online content. Ideaal om de marketingmanager weer even wakker te schudden, de social media-goeroe wat scherpte mee te kunnen geven en de inkoper weer wat te doen lachen. Bekijk de video voor een korte compilatie!
Als creative director en partner van het Amsterdamse reclamebureau Boomerang Create werkt Jordi voor merken als Heineken, WNF, KLM en de Nederlandse Aardappel Organisatie. Het bureau telt een kleine 60 werknemers en heeft vestigingen in New York en Hamburg. Daarnaast is Jordi in 2013 verkozen tot Grappigste Twitteraar (‘we noemen ons ook nog steeds Europees Kampioen 1988’).