Daniëlle is een content marketeer met een liefde voor goede verhalen. Wanneer ze niet schrijft of fotografeert, verdiept ze zich in webdesign, film en zichzelf. Inspiratie haalt ze uit reizen, muziek, boeken, podcasts en goede gesprekken met vrienden.
Ik heb jaren als logopedist gewerkt, tot mijn drang om te schrijven groter werd en ik een traineeship volgde tot digital content creator. Sindsdien heb ik mogen werken bij een bakfiets-specialist, een digital agency en nu zit ik helemaal op mijn plek bij het Sprekershuys.
De veelzijdigheid. Er zijn zoveel interessante verhalen te delen en naast het schrijven van die verhalen, denk ik graag na over welke vorm de meeste impact maakt. Daarin mag ik ook nog eens samenwerken met een heel fijn team.
Ik ben fan van de Pomodoro-techniek: 25 minuten lang gefocust aan één taak werken en dan een korte break nemen. Als ik meer tijd voor een taak nodig heb, plak ik er 25 minuten aan of pak ik het later weer op. Ik let ook op mijn energie: als ik hoog in mijn energie zit, pak ik de creatieve en strategische taken op, maar als ik laag in mijn energie zit vind ik het fijner om taken te doen me zonder veel denkwerk goed afgaan. En iedere dag een stuk lopen helpt echt om helder te denken en creatiever te zijn.
Dat ik veel alleen op reis ben geweest, in een pretpark heb gewerkt, graag games speel en een bungeejump heb gedaan van 132 meter.
Webdesign, fotografie, filmen en presenteren / spreken voor een groep.
Bob van Audiocollectief Schik, NPO Radio 1 en VPRO Dorst. Een prachtig verhaal over herinneringen, jeugdliefdes en de zoektocht naar de waarheid in de verhalen van een dementerende vrouw. En Camp Bluff van Anne Hospers, waarin ze in gesprek gaat met ondernemende en creatieve vrouwen over mindset, dromen en carrières. Hier komen zoveel inspirerende verhalen langs.