Sales & Klantgerichtheid

Wil je van je klanten fans maken? Onderscheid je van je concurrenten door te transformeren naar een klantgerichte organisatie. Met een goede klantbeleving kun je het verschil maken voor jouw klanten en organisatie. Boek jouw expert op het gebied van sales en klantgerichtheid bij het Sprekershuys.

Themapagina Sales & Klantgerichtheid

Het belang van klantgerichtheid

De wens van de klant verandert met de tijd, maar de principes van klantgerichtheid blijven vrijwel hetzelfde. Een tevreden klant bereik je met luisteren naar het probleem, zijn wensen centraal stellen en je klant als geen ander kennen. De klant is namelijk koning en heeft de macht om de koopkracht van andere (toekomstige) klanten te beïnvloeden.

Een sterke, klantgerichte strategie is dus ook van invloed op het aantal sales dat je binnenhaalt. Wij verbinden je graag met inspirerende sprekers die jou laten zien hoe je met klantgerichtheid jouw doelen kunt bereiken. Dit kun je meenemen als bedrijf maar ook toepassen in je carrière als sales associate.

Inspiratie
Sydney Brouwer presenteert lopend in blauw pak

Wat is klantgerichtheid? – Sydney Brouwer

Huysgenoot Sydney Brouwer is specialist en spreker op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. Hij staat wekelijks op het podium om zijn kennis en enthousiasme over het vakgebied te delen. Ook helpt hij bedrijven bij het bouwen van een klantgerichte cultuur.

...Meer

Onze Werkwijze bij Sprekershuys

  • Stap 1: Contact opnemen. Begin met contact opnemen met Sprekershuys. Je kan een aanvraag indienen via ons boekingsformulier, ons bellen op 030 304 0025, of ons bereiken via e-mail of chat.
  • Stap 2: Mogelijkheden bespreken. Na ontvangst van uw aanvraag bespreken we uw wensen en verzamelen we belangrijke details zoals datum, locatie, tijd, en thema. Op basis van deze informatie sturen we een voorstel, vragen we sprekers uit, en reserveren we vrijblijvend een optie.
  • Stap 3: Overeenkomst opstellen. Wanneer de keuze voor de spreker of dagvoorzitter definitief is, delen we de overeenkomst met je.
  • Stap 4: Voorbespreking. In een voorbespreking bespreek je met de spreker de belangrijkste inhoudelijke punten. Dit zorgt voor een waardevolle lezing voor jou en de deelnemers.
  • Stap 5: Laatste detail. Voor de praktische zaken komen we 2 maanden van tevoren in de lucht, net zoals voor de voorbespreking.
  • Stap 6: Dag van het evenement. De spreker arriveert ruim op tijd op de locatie, klaar om te beginnen.
  • Stap 7: Evaluatie. Na de lezing nemen we contact met je op om te evalueren hoe alles is verlopen en om feedback te verzamelen.