Innoveren vraagt om lef. Met elke digitale transformatie en technologische trend sta je met je bedrijf voor een keuze: inspelen of afwachten. Onze sprekers maken complexe marktontwikkelingen begrijpelijk en verbinden ze aan groeikansen voor jouw bedrijf. Wil je jouw organisatie klaarstomen voor de toekomst van werk? Boek een spreker over technologie en innovatie bij het Sprekershuys!
De technologische wereld ontwikkelt zich continu. Dagelijks lossen nieuwe algoritmes de problemen van gisteren op en maken ze oude manieren van doen efficiënter. Hoe past digitale innovatie binnen jouw bedrijf? Onze sprekers helpen je graag met het vinden van de juiste oplossingen. Ze geven je de tools om één van de belangrijkste spelers in de toekomst te worden en om aan de hand van digitale innovatie nieuwe oplossingen voor jouw klanten te vinden.
Ze denken met je mee, vinden passende ontwikkelingen die verbinding creëren binnen jouw team en van KPI’s behaalde doelstellingen maken. Daar heb je wel lef voor nodig; de moed om innovatie niet vanuit angst, maar mogelijkheden te bekijken. Benieuwd naar de kansen die technologische trends voor jouw bedrijf te bieden hebben? Boek dan een spreker innovatie die jou die mogelijkheden laat zien.
Specialisatie: Futuroloog, business-filosoof en coach.
Focus: Rik richt zich op het inspireren van organisaties om zich aan te passen aan snel veranderende marktomstandigheden door klantgerichtheid en innovatie centraal te stellen.
Doelgroep: Bedrijven en organisaties die streven naar transformatie en groei in het digitale tijdperk.
Thema's: Digitale transformatie, klantgerichtheid, innovatie, toekomst van business en strategie.
Specialisatie: Efficiënt werken en kunstmatige intelligentie (AI).
Focus: Sanne combineert gedragspsychologie met AI om professionals te helpen om tijd te besparen en stress te verminderen. Ze biedt praktische tips en AI-tools om werkprocessen te optimaliseren.
Doelgroep: Bedrijven en organisaties die streven naar efficiëntere werkmethoden en het integreren van AI in hun processen.
Thema's: AI/ChatGPT, toekomst van werk, lifestyle & health, mens & maatschappij en persoonlijke ontwikkeling.
Specialisatie: Kunstmatige intelligentie (AI), digitale innovatie en ondernemerschap.
Focus: Remy vertaalt complexe digitale ontwikkelingen naar groeikansen voor bedrijven. Als oprichter van ai.nl en voormalig hoofdredacteur van MT/Sprout deelt hij inzichten over AI, ChatGPT, digitale veiligheid en leiderschap.
Doelgroep: Bedrijven en organisaties die willen inspelen op digitale trends en AI willen integreren in hun strategie.
Thema's: Kunstmatige intelligentie, ChatGPT, digitale innovatie, leiderschap, cybersecurity en ondernemen.
Specialisatie: Cybersecurity, cybercrime, digitale forensische opsporing en ethisch hacken.
Focus: Gina richt zich op het vergroten van bewustwording over cybercriminaliteit en het beschermen van individuen en organisaties tegen digitale bedreigingen. Ze deelt haar inzichten over privacy, cybersecurity en de impact van AI op cybercrime.
Doelgroep: Bedrijven, overheidsinstellingen en het grote publiek die meer willen leren over digitale veiligheid en weerbaarheid.
Thema's: Kunstmatige intelligentie, cybersecurity, cybercrime, IT, technologie en innovatie.
Specialisatie: Leiderschap, business & management, innovatie & trends en ondernemerschap.
Focus: Ben combineert zijn ervaring als voormalig professioneel schaatser met zijn expertise in de digitale wereld. Als commercieel directeur bij Triple IT, marktleider in mobile streaming services, deelt hij inzichten over het balanceren op het randje van menselijke mogelijkheden in zowel sport als technologie.
Doelgroep: Bedrijven en organisaties die op zoek zijn naar inspiratie op het gebied van leiderschap, innovatie en ondernemerschap.
Thema's: Leiderschap, business & management, innovatie & trends, ondernemerschap en sport.
Specialisatie: Digitale transformatie, extreme klantgerichtheid, disruptie, kunstmatige intelligentie (AI), nieuwe businessmodellen en leiderschap.
Focus: Nancy deelt haar passie voor technologie en onderzoekt hoe dit menselijk gedrag beïnvloedt. Ze vertaalt ingewikkelde concepten naar concrete strategieën, waardoor organisaties technologie effectief kunnen inzetten.
Doelgroep: Bedrijven en organisaties die willen innoveren en voorop willen blijven lopen in het digitale tijdperk.
Thema's: Digitale transformatie, klantgerichtheid, disruptie, AI, nieuwe businessmodellen en leiderschap.